2012. április 16.

A titok többé már nem titok ...

..., mamusz lett belőle. Szülinaposok felköszöntve, ajándék átadva.


A mintát a Purl bee oldalán találtam, remek, jól követhető leírással együtt. Nagyon megtetszett, így megcsináltam a barátnőim szülinapjára. Remélem egyszer nekem is lesz ilyenem...

A mamusz 6-6 db kis nagyi-kockából készül (I love maradék!), a 11 cm átlójú négyzet a 37-estől a 40-es méretig biztos jó, ezt tapasztalatból mondom. Az összeállítás menetét érdemes a fentebb említett lapról pontosan követni. Én is ott kuksoltam az internet mellett, raktam a négyzeteket egymás után, ahogy a képek mutatták, és a mai napig csodálkozom azon, hogy egyszercsak összeállt szépen a házicipőcske, ... de érteni, még mindíg nem értem.

A próba, 37-40-es tappancsra
Hétvégén pedig a közös csajos szülinapozás ... és a topánkák gazdára találtak:


És köszönjük a tortákat is!
Boldog szülinapot lányok!



6 megjegyzés:

  1. They are just the cutest things...thanks for sharing. x

    VálaszTörlés
  2. Lovely and warm shoes!Thanks so much for sharing! Would love to have you visit my blog sometime.
    Have a fabulous day!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...