2012. október 21.

Mi a 3 kedvenc színed?

... kérdeztem foltvarrós barátnőimtől, a facebookon.

- Miért?
- Csak.
... aztán jött a beszélgetés, hogy melyik, és miért az.

Aztán eltelt pár nap, és jött a "Határtalanul", a foltvarrósok nagy éves kiállítása. Arra mentem én is (meg Réka is), és vittem magammal a kedvenc színeket.

Évinek a sötétlilát, világos kekit és barnásnarancsot:


Andinak pedig a napsárgát (később találtam egy kicsit napabb sárga fonalat is), a kéket ("minden kéket szeretek") és a terrakottát:


Jók ezek így poháralátétnek is (pl.), de azért titkon remélem, hogy egyszer majd beépülnek a kis böködéseim valamelyik szép foltos munkájukba.


Van egy elég hevenyészett kis mintarajzom, íme:


Én mondtam, hogy hevenyészett ...
Mi is kaptunk Beszitől Anditól ajándékot, ezeket a tündéri kis muffinokat:


Kacsának Évinek pedig köszönjük a remek szervezést, és üzenjük, hogy nem érdemes sírni mások hülyesége miatt ,  amiatt sírjanak ők.

Beugrott a táskánkba persze mindenféle vásárfia is, Réka pedig alkotott kicsit:



Szóval: Nem jól döntött aki nem jött!



6 megjegyzés:

  1. Jeszikém, imádom a köreidet, és biztos, hogy beépül valahová, annyira szépek, és hát el sem tudom képzelni, hogy pont volt olyan színű, ilyen szép fonalad. Szuper vagy. A tanácsod már rég megfogadtam, a hülyék kapják be! :) Nagy ölelés, és öröm, hogy láttalak benneteket. :))) <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a mintát,lementettem a gyűjteményembe!Ez tényleg 1893-ból való?Nem semmi...
    Szép dolgokat csináltál megint! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag ...
      http://crochet.about.com/od/vintage/ss/aa052606.htm

      Törlés
  3. I fell in love with your coasters and made a few that I will blog about soon. I hope it is OK to mention you and link back to your pattern. Xxx

    VálaszTörlés
  4. Quality content is the crucial to invite the users to visit the web site, that's what this web page is providing.

    My website; cardsharing cccam faq

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...