2013. szeptember 22.

Itt van az ősz - Mátra - SBS

Szakmai konferencián voltunk a Mátrában, Galyatetőn.
Nem az én szakmám, úgyhogy nekem inkább a pihenésről, sétálásról, horgolgatásról szólt ez a két nap.
A 10-12 fokos, ámde napsütéses időben, mint a gyíkok, úgy sütkéreztünk a nagy szélvédett teraszon, a boldog békeidők szanatóriumi hangulatát visszaidézve. Készült tovább a hexagonos terítőm, de most megmutatom végre, a még februárban egy esős vasárnap délután elkészített SBS kendőm, amit a hűvös télutón már sokat használtam, és bizony most újra elő kellett venni, már jól esett a melege.



Az erdő még zöld, a nap süt, mégsem nyári már ... nagyon nem ...
A kilátóba pontosan 100 lépcsőfok visz (illetve nem visz, meg kell mászni) fel.



Hangulatok:

Kilátás ...

... arról a bizonyos teraszról

Vadak a parkban

A 100 lépcsőfok tetején

Ülök egy ágon, egy szép hosszú ágon ... fel-le ... :)

Hotel Galya

 És akkor, a kendő:

Elölről, hátulról, vállon, nyakban, őszi szélben ...

És a minta:

A jól ismert mintára rárajzoltam az én széle-megoldásomat

Fonal: ez
Horgolótű: 2,5


9 megjegyzés:

  1. Unos trabajos divinos!!! Me encanta tu blog.
    Besos desde España
    Charo

    VálaszTörlés
  2. Milyen szuper jó helyen jártál!!! A kendő is szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Muy bonito tejido y el paisaje precioso.
    Saludos.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a hely,mi is jártunk ott a férjemmel.lA kendő az csoda szép,elkezdtem csinálni szeretem,de nem tudom,hogy a 8-dik sor után honnan kel ismételni?Jól értelmezem,hogy 7-9-sortól van az ismétlés?Előre is köszönöm a választ! Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen -igen, a 7-8 sort kell ismételgetni. Jó munkát!
      Üdv! Zsuzsi

      Törlés
  5. Bocsánat,elfelejtettem alá irni.Üdvözlettel:Széligné Gabi

    VálaszTörlés
  6. Gorgeous, the views and the crocheting! thanks so much for sharing on craft schooling Sunday!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...